منتديات شباب جامعه دمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات شباب جامعه دمنهور

Welcome To Damuniversity

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

شكرا على هذا المنتدى ولكن.......

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1شكرا على هذا المنتدى ولكن....... Empty شكرا على هذا المنتدى ولكن....... الثلاثاء أبريل 28, 2009 11:07 am

???? ???

زائر

اشكركم على هذا المنتدى انا كنت بفكر اعمل منتدى لكلية اداب انجليزى وعملته بس اصلا ما عنديش وقت اشرف عليه فتركت الموضوع ده وفرحت انكم عملتوه بس ليه ما فيش اعضاء جدد علشان بس نعرف نتواصل مع بعض وكمان ممكن يكون منا مشرفين على اقسام شتى فمن فضلكم ما تحصروش الموضوع عليكم بس.
انا هنشر المنتدى فى كلية اداب انجليزى الدفعة التالته ويا ريت تنظروا فى موضوع الاعضاء ا
انا نفسى الموضوع ينتشر ويكون منتدى حلو لتبادل الخبرات بيننا.
شكرا

2شكرا على هذا المنتدى ولكن....... Empty رد: شكرا على هذا المنتدى ولكن....... الإثنين مايو 04, 2009 11:57 pm

?????? ?

زائر

انا كنـــــــــــــــــــــــت مشتركه في المنتدي قبل كده باسم الملاك البريء ودلوقتي مش عارفه ادخل خالص بعد تحديث المنتدي وكل ما اعمل تسجيل جديد يقولي المديرين منعوا التسجيل ومش عارفه اعمل ايه
انا في كليه اداب دمنهور الفرقة الاولي قسم اجتماع

Ezat

www.damuniversity.com/vb
هو ده المنتدى الاصلي يا شباب بس هو مقفول دلوقتى علشان الامتحانات وان شاء الله هايفتح بعد الامتحانات بمفاجاءات جامدة جدا
احفظه عندكم فى المفضلة لغاية مايفتح ان شاء الله

4شكرا على هذا المنتدى ولكن....... Empty رد السبت أغسطس 15, 2009 5:21 pm

????? ??

زائر

]السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
طبعا فكرة كويسة ان يكون فية منتدى لكلية الاداب بس الاحسن والافضل ان المشرفين تعمل منتديات فرعية لكل قسم من اقسام كلية الاداب حتى يتمكن كل طالب من التواصل فى القسم الذى يقوم بالدراسة بة

فى انتظار تنفيذ الاقتراح

وشكرا

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]